۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است


بسته به پنجره ای که از آن نگاه می کنید ، جهان می تواند مکانی بسیار متفاوت به نظر برسد. خانواده کیم از آپارتمان زیرزمینی بد بو و کپک زده خود ، میله های فولادی را می بینند. فراتر از آن ، یکی از پشت پرده سئول - نوعی که مست می کند برای تسکین خود فرو می رود. هنگامی که دستگاه های کفگیر خیابانی از بین می روند ، آنها پنجره های خود را باز می گذارند تا آپارتمان آنها به صورت رایگان درمان شود ، حتی اگر در این روند نزدیک به خفه شدن از مرگ باشند. سپس خانواده پارک ، در خانه ای آرام و حومه ساکن واقع شده اند که در نیمه راه بین محل نصب هنر و یک قلعه قرار دارد. نیمی از دیوارها از شیشه ساخته شده اند و نمای روشنی از چمنهای اسید سبز موجود در خارج و پوشش گیاهی که آن را از همه طرف محصور می کند ، ارائه می دهند. این یک سرگرمی از آرامش ، ایمنی و کمال بی نظیر است.

پدرسالار پارک دونگ ایک (لی سان سان-کیون) مدیرعامل فناوری است که به سختی در خانه زندگی می کند ، در حالی که همسرش Yeon-gyo (چو یئو جونگ) شکننده و شکننده است. او درباره نبوغ هنری تخیل پسرش وسواس می کند. او تخصص خاصی در کتیبه های عصبانی و عصیان دارد. سگ های اسباب بازی از جایی دیگر ظاهر نمی شوند. آیا آنها به صورت پنهانی تکثیر می شوند؟

پس از استخدام پسر کی وو (چوی وو-شیک) به عنوان یک مدرس انگلیسی زبان ، خانواده کیم سعی در ادغام خود در این دنیای براق و توخالی دارند. او بلافاصله نقشه ای را برای گرفتن بقیه قبیله - که شامل والدین وی ، کی تاک (بازیگر کهنه کار Song Kang-ho) و Chung-sook (چانگ هه جین) ، و همچنین خواهرش کی جونگ (پارک بنابراین -dam) - شاغل است. نقشه های آنها هیجان انگیز است ، همانطور که باهوش و پیچیده تر طرح شده اند ، به عنوان نرم و نرم و نرم ظاهر می شوند. بیشتر قسمتهای انگل بونگ جون هو ، که کارگردان با هان جین برنده شد ، نوشت ، مخاطبان در هیجان سنگین و حیرت آور جمع می شوند. ما می بینیم که آنها اسناد را جعل می کنند ، نام های مستعار اختراع می کنند و خطوط آنها را با دقت تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید


اما بونگ هرگز فیلمی سرراست در زندگی خود نکرده است - به همین دلیل او یکی از استادان بزرگ بازی سینمایی است (به رسمیت شناختن جوایز او خیلی دیر شده است ، و انگلیس شش نامزد اسکار را از آن خود کرد). کارهای این کارگردان به همان اندازه بازیگوشانه و صادقانه است. او شما را در خانه احساس می کند ، و سپس فرش را از زیر شما می پیچید. همانطور که فیلمبرداری فیلم هیولا (میزبان 2006) و خیال داستوپیا (برفی 2013) به اثبات رسیده است ، این کارگردان تمایل به سینمای ژانر دارد ، اما هرگز مطابق قوانینش احساس محدود نمی کند. انگل در دنیای ما کاملاً اتفاق نمی افتد ، اما خیال هم نیست. در جهانی اتفاق می افتد که اگر خواسته ها و انگیزه های مردم در زیر سطح قرار نگیرند ، وجود خواهد داشت.

همیشه کارگردان علاقه ای به درگیری طبقاتی نشان داده است. از این گذشته ، قطار موجود در Snowpiercer تنها یک استعاره بزرگ برای سرمایه داری است. اما ممکن است انگل پیچیده ترین آزمایش وی در مورد این موضوع باشد. "انگل" عنوان برای همه شخصیت های این فیلم صدق می کند. زالو ثروتمندان فقیر را ، که به نوبه خود با پیوستن به زیرزمین طبقه حاکم زنده می مانند ، زنده می مانند.

بهترین مدعیان اسکار 2020
نمایش همه 9
ایرلندی
جوکر
زنان کوچک
داستان ازدواج
همه در تغییر و تبدیل شدن به چیزهای دیگر تثبیت شده اند: خانواده کیم به پشت پرده های جدیدی که شامل کالج های خارجی خارجی و مجموعه های مهارت های نخبه است ، می پردازند. یون یونو با فرهنگ آمریکایی (سرمایه دار ترین آنها) وسواس دارد و اسباب بازی هایی به سبک آمریکایی را برای پسرش وارد می کند و اعلام می کند که او یکی از زیرزمین های بعدی است. در انگل ، سرمایه داری توهمی است که بر توهم دیگری استوار است ، در حالی که همه یکدیگر را زیر پا می گذارند تا به هدف نامشخص برسند.

هرچند بخش اعظم این داستان با کلمات گفته نمی شود ، بلکه در استفاده از فضا و نحوه حرکت مردم از طریق آن است. خانواده کیم اغلب در همان قاب قرار می گیرند که به سختی روی مبلمان و لوازم جانبی قرار می گیرند تا همه بتوانند متناسب باشند. آنها یک جبهه متحد در این نبرد هستند. در همین حال ، خانواده پارک همیشه در اتاق های جداگانه یا طرفین قاب می نشینند. جای تعجب نیست که آنها بسیار ضعیف و به راحتی دستکاری شده اند.

اما ، هشدار داده شود: هیچ پیروزی در انگل وجود ندارد. و هیچ کس بدون اسکوت دور نمی شود.

Ms Movie
۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

در بیشتر مدت زمان کار خود ، "سریع و خشمگین ارائه های دیوید لیچ: هابز و شاو" کالایی را که از عنوان مسخره خود انتظار داشت را تحویل می گیرد. از این گذشته ، واقعاً مخاطبان برای چه اینجا هستند؟ آنها می خواهند بین ستاره های جیسون استاتهام و دوین جانسون اختلاف برقرار کنند؟ بررسی. آنها می خواهند چند بار یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دهند؟ بررسی. یک تعقیب و گریز فیزیکی که دو برابر فیزیک باشد خوب است؟ بررسی و بررسی کنید. این تنها در سوم سوم است که رقص نبرد کمی ناموزون می شود و می دانید که در مورد هر اتفاقی که می افتد لعنتی نمی کنید و شما آرزو می کنید که هابز و شاو داستانی را با گوشت کمی بیشتر روی استخوان هایش بخوانند. . اما تا آن زمان احتمالاً اهمیتی نمی دهید.


دیوید لیچ با کار خود در زمینه "جان ویک" ، "ورزش اتمی" و "Deadpool 2" ثابت کرده است که در برجسته کردن مجموعه مهارتهای ستارگان اکشن ماهر است. او کمک کرد تا قاتل خاموش درون کیانو ریوز ، دستگاه قتل پنهان شده در درون شارلیز ترون و ابرقهرمان خردمندی که رایان رینولدز برای بازی به دنیا آورد ، کمک کند. و بنابراین منطقی است که بتوانیم او را به نفع ماگ فرنچایز "سریع و خشمگین" تبدیل کنیم. کار با ساختن فیلمنامه ای از کریس مورگان و درو پیرس ، لیچ هیچ وقت را متکی به نقاط قوت جانسون و استاتهام نمی کند و فیلم را با یک جفت صحنه مبارزه بین متقابل باز می کند که برجسته آن چیزی است که طرفداران این دو نسبت به آنها دوست دارند. بسیار جالب است که جانسون مردی را با سوزن خال کوبی کتک بزند و استاتهام کار را با یک بطری شامپاین انجام دهد ، اما یک نوع زیبایی در این سادگی وجود دارد. آه ، بله ، این بچه ها من این بچه ها را می شناسم من این بچه ها را دوست دارم بیایید لگد بزنیم

و مدت طولانی ، "هابز و شاو" بر اساس این انتظارات اساسی زندگی می کند. با کمال تعجب با توجه به اینکه نفس برخی از فیلم های این حق رای دادن تبدیل شده است ، لیچ و کمپانی آن را از نظر شخصیت و طرح محکم نگه می دارند. واقعاً تنها دو شخصیت اصلی جدید (به علاوه چند شخصیت از چهره های آشنا) وجود دارند که با شگفت انگیز Idris Elba و Vanessa Kirby بازی می کنند. ستاره "سیم" تهدیدات جسمی را به عنوان "سوپرمن سیاه" توصیف می کند به نام بریکسون ، یک عامل از یک گروه فنی و نظامی زیرزمینی به نام Eteon. او در حال تلاش برای دستیابی به ویروس ای است که می تواند در طی چند روز دنیا را از بین ببرد ، اما عامل MI6 هتی شاو (بله ، این خواهرش است) که توسط کربی بازی می کند ، ابتدا به آن مبتلا می شود و آن را به بدن خودش تزریق می کند. . این بدان معناست که او یک ساعت پرشکوه عفونت های نابودکننده جهان است که طی 72 ساعت خاموش می شود. هابز و شاو مردان مناسب برای جلوگیری از وقوع این اتفاق هستند.

تقریباً ساعت اول "هاب و شاو" وجود دارد که در اجرای بدون چربی تحسین برانگیز است. دعوا ، لفظ کلامی ، صحنه تعقیب ، دعوا ، کمی نمایش ، توهین بیشتر به یکدیگر و غیره. مانند بسیاری از فیلمهای اکشن ، ریتمی به آن وارد می شود و سرعت آن توسط بازیگران درگیر تنظیم شده است. جانسون و استاتهام سالها پیش سرگرم کننده ترین چیز در مورد این حق رای دادن شدند ، و آنها می دانند چگونه کاملاً به شخصیتهای روی صفحه نمایش خود تکیه بزنند. به یک معنا ، این یک کمدی دوست داشتنی پیر 80s است ، اما با فناوری و حساسیت مدرن است. با این حال ، لیچ و شرکت به اندازه کافی باهوش هستند که می دانند روال بین این دو نیروگاه به مدت دو ساعت دچار کمبود می شود و به همین ترتیب آنها را به البا و کربی می دهند تا انرژی را تغییر دهند. البا با دو مرد پیشرو در بخش کاریزما - کار سختی است - مطابقت دارد و سپس کربی تقریباً با فیلم کنار می رود. یک قطعه جالب وجود دارد که باید در مورد چگونگی هابز و شاو در این فیلم برای نجات از آنها بطور مداوم نوشتن شود - از جمله خانم ایزا گونزالز ، خانم مادربزرگ از هلن میرن به عنوان مادر شاو دوباره و یک شخصیت اصلی در عملکرد نهایی که من برنده شدم. من خراب اما من تحسین کردم که چقدر لیچ و کربی چقدر از شخصیت پریشانی که به راحتی می توانست هتی را به ممیز تبدیل کنند ، امتناع کردند.

Ms Movie
۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پسران بد
فیلم ها:
پسران بد
برای سوءاستفاده از بارونها ، دو ابرنواختر LA باید سبک زندگی را عوض کنند.
طرفداران فیلم کمدی اکشن اسلم بنگ ، غده های سرگرمی خود را کاملاً تحت فشار قرار خواهند داد که توسط این Racy Party popper یک فیلم در خط 48 ساعت ، Lethal Weapon و Beverly Hills Cop تولید شده است که توسط دوبله Cop megabuck Simpson و Bruckheimer ساخته شده است. در ایالات متحده ، بهاری قابل توجه تبدیل شده است ، در حال حاضر سینماهای دو تلویزیون مورد علاقه تلویزیون آمریکا ، طنز مارتین لارنس و شاهزاده تازه از بل-ایر ویل اسمیت ساخته شده است ، که تیمش به عنوان خردمندانه کارآگاهان میامی معاون همکاری می کند.

لارنس ، یک ابرقهرمان و جذابیت اصلی فیلم ، مارکوس مرد خانواده است. اسمیت ، یک غذای جالب ، مایک است ، یک پسر زرق و برق با مردمی پولدار و پورشه. به دنبال تشنج بسیار هیجان انگیز هروئین به ارزش 100 میلیون دلار توسط شرور اروپایی طاقچی Karyo ، این دوقلو موتوری 72 ساعت فرصت دارند تا آن را بازیابی کنند تا قبل از این که امور داخلی ، گروه داروهای ننگین خود را خاموش کند.

با اعزام مناسب در مورد آن ، آنها قطعات مختلف براق و خشن کارآمد (شلیک ، انفجار ، انفجار ، مته آشنا) را پاره می کنند ، از میان مردگان ناخوشایند گزیده می شوند و با اشتیاق از سنت دوست داشتنی مشاجره پیروی می کنند - آنها حتی یک رئیس فریاد آور (جو پانتولیانو) داشته باشید تا آنها را در کنار هم جلب کنید.

عوارض طنز با یک کمدی از سبک های کمدی سبک هویت کمدی از خطاها همراه است. جولی (لونی) شاهد عینی وحشت زده فقط مایک اسمیت را به سمت شریک زندگی خود می اندازد. اما او در آن زمان ناخودآگاه است ، بنابراین مارکوس شخصیت مایک و پد لیسانس را به جولی بابلی می برد و مایک را ترک می کند تا با خانم مارکوس و بچه های کوچک به عنوان یک مرد جانشین خانه درگیر شود.

Ms Movie
۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

فارغ از دوره آزار دهنده این عنوان ، با وجود این ، این فیلم لذت بخش است.
ویژگی های تمرکز
    
اقتباس های بی شماری از Emma جین آستین در طول سال ها وجود داشته است: نسخه 1996 با گوینت پالترو و همچنین مینی مینی های PBS وجود داشت و البته Clueless فوق العاده نیز وجود داشت که یک بروزرسانی مبتکرانه قرن نوزدهم بود. رمان. آنچه وجود ندارد نسخه موسیقی این کتاب است. این هنوز صادق است اما این آخرین اقتباس — توسط کارگردان پاییز د وایلد ، که دندانهایش را به خاطر موسیقی های فلورانس و ماشین و بک ، بر روی فیلم های موسیقی خرد کرد ، بسیار نزدیک است.

از همان اولین صحنه ها ، این فیلم مانند یک موزیکال به نظر می رسد. شخصیت ها - غالباً خادمان ثروتمند و مستهجن Emma Woodhouse (آنا تیلور-جوی) و پدر مضحک او آقای وودهاوس (بیل نگی) که از درون قاب خارج می شوند ، می چرخند ، می چرخند و می چرخانند و با دقت منظومه می روند. لباس های دقیق و دقیق ، یک دسته واقعی از مرواریدهای رنگی پاستیل و جلیقه های گل و بوت های شاداب و همچنین امتیاز بازیگوش موتسارت و موسیقی دوره ای دورهمی به جلوه کلی می بخشد.

این فیلم ، بیش از هر اقتباس از یک رمان جین آوستین که من تاکنون دیده ام ، به شدت به تصاویر وابسته است. فراتر از جهت هنری که کاملاً وسواس داشته باشد - در بالای تصویر زمینه زینتی ، ماکارون های دلپذیر و ریز چهار شخصیتی که می خورند و تنظیمات جدول برای مرگ ، شخصیت ها گاهی اوقات در واقع با شاخه ها مطابقت دارند - همه نوع نگاه ناگفته وجود دارد. . در آستین ، البته ، همیشه کنار و نگاه وجود دارد - برخی پر از اشتیاق ، برخی پر از انزجار و سرگرمی یا دلهره. دی وایلد هم به دلیل اثر طنز و هم برای رمانتیک ، این موارد را مثبت می کند. (با بازی نیگی آقای وودهاوس مبهم قطعاً به علت طنز کمک می کند.)

هر اقتباسی از Emma به مهارت های بازیگر نقش اصلی خود وابسته است ، که باید به یک تنگ و باریک حرکت کند: Emma پناه گرفته است اما فکر می کند دنیوی است. او خودخواه است ، اما فکر می کند سخاوتمند است. او وسواس دارد زندگی زندگی دیگران را برطرف سازد زیرا هیچگاه ذوق ، خوشبختی و احساس برتری او مختل نشده است. به طور خلاصه ، او یک بی حوصله است ، اما فردی خوب و معقول است ، که تصوری ندارد که مداخله او می تواند بسیار مخرب باشد. و تیلور-جوی با پوست کمرنگ ، لاله های لاله و چشم هایی به اندازه شخصیت انیمه ، او را کاملاً کالیبره می کند. ما ظلم های بی دقتی او را می بینیم اما همه او را دوست داریم ، زیرا احساس خوب بودن ذاتی او ، تمایل او برای ساختن دنیا به همان اندازه زیبا و راحت است. دوست خانواده جورج نایتلی (جانی فلین) نیز خوبی های او را حس می کند. او با او سرگرم شده است ، اما به معنای واقعی کلمه او تنها کسی است که او را به چالش می کشد. (در واقع ، این انتقاد برجسته اوست که باعث می شود اولین لحظه شک و تردید در زندگی وی در واقع بی ثبات کننده و تغییر دهنده زندگی باشد.) سرانجام ، او می فهمد که عاشق او است.

صحنه فوق العاده ای وجود دارد که سرانجام به نایتلی می رسد که احساسات او نسبت به اما عاشقانه است. او در خارج از توپ گیر می کند - همیشه یک توپ وجود دارد و به تاریکی خیره می شود ، خیره می شود. رو به راست می چرخد. اما نشسته است ، در یک کالسکه مستقر است. آنها چشمان را قفل می کنند ، در مورد صحبت کردن. سپس با یک ضربه ، اسبها لاک می کنند. همه چیز در آنجاست: عاشقانه ، شوخ طبعی ، تأخیر بدی از رضایت.

اما (بله ، من می ترسم دوره بخشی از عنوان باشد) یک oxymoron شگفت انگیز را بیرون می کشد: این یک شیرینی اساسی است. تقریباً در هر دقیقه از آن لذت می برم.

Ms Movie
۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

رتبه بندی:
باور کردن سخت است ، اما نسخه اصلی The Conjuring فقط شش سال پیش منتشر شد ، اما ما در حال حاضر در هفتمین فیلم در حق رای دادن هستیم. این سومین قسمت از زیر مجموعه حق رای دادن Annabelle است ، و بزرگترین آن هنوز - با این حال ، با وجود بازیگران قدرتمند و چند دعوا مناسب ، اما در نقاط بسیار بزرگ است و باعث از بین رفتن تجربه عمومی نمی شود. اگر از وحشت های پرش ترسناک لذت می برید ، این فیلم ارائه می دهد.

فیلم های موجود در دنیای Conjuring همواره از کاراکترهای شخصیت های قوی و نمایش های دوست داشتنی بهره مند شده اند ، و Annabelle Comes Home هیچ تفاوتی ندارد

در سال 1968 ، اد و لورن وارن (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) عروسک آنابل را به خانه خود آوردند - پس از حادثه ای که در درایو عقب است ، آنها تصمیم می گیرند عروسک را دور بیندازند تا شر را مهار کنند. چهار سال بعد ، مری الن (مدیسون ایزمن) برای نگهداری از دختر خردسال خود جودی (مکنا گریس) به خانه آنها می آید. دوست او دانیلا (کیتی ساریفه) به ناخوانده می رسد و با کنجکاوی در مورد صحبت با مردگان ، تصمیم می گیرد که وارد اتاق مصنوعات وارنس شود و لمس کردن وسایل را آغاز کند. اما ، وقتی او به طور اتفاقی پرونده شیشه ای آنابل را قفل کرد ، روح وی فرار می کند و روحیه بیشتری را برای یک شب وحشت آزاد می کند.

فیلم های موجود در جهان Conjuring همواره از کاراکتر شخصیت های قوی و پیشوایان دوست داشتنی بهره مند شده اند ، و Annabelle Comes Home هیچ تفاوتی ندارد. با وجود تریلرها که از حضور ویلسون و فارمیگا تردید می کنند ، آنها به سختی در این فیلم حضور دارند (عکس را رزرو می کنند ، اما شاید شما پنج دقیقه از آنها را بگیرید). این کمی شرم آور است ، اما سه قلو اصلی بازیگران واقعاً لذت بخش هستند. شما احساس وظیفه محافظتی مری الن نسبت به اتهام خود احساس می کنید ، و درد دانیلا در هنگام مرگ پدرش باعث می شود که از آنها مراقبت کنید (همچنین گریس ، یک بازیگر کودک نیز وجود دارد که واقعاً خوب است).

تحمل شما برای این فیلم واقعاً به تحمل شما برای ترساندن ها بستگی دارد

خوب است که شما با شخصیت ها مشخص شوید ، زیرا فضای زیادی وجود ندارد. این فیلم های Conjuring همیشه مهمتر از همه از جهات وحشتناک بوده اند و تحمل شما برای این فیلم واقعاً به تحمل شما برای ترساندن ها بستگی دارد. برخی از آنها واقعاً مؤثر هستند (دنباله ای که مری الن به دنبال آن سکه هایی را به سمت یک هیولا دنبال می کند ، که تقریباً احمقانه به نظر نمی رسد). با این حال ، برخی از آنها به مراتب کمتر است - دیدن یک چهره زیبا ، که به طور مثال با بلندتر شدن موسیقی ، چهره اش ناگهان شگفت انگیز می شود. اغلب اوقات ، فضای تاریک در خانه وارنز از هر چیزی که ممکن است در آنها بیابید ، به مراتب ترسناک تر است.

این احساس نیز وجود دارد که این فیلم در تلاش است تا زمینه را برای اقساط آینده در فرانشیز فراهم کند. این فیلم ها دوست دارند روحیه جانبی را معرفی کنند و سپس به آنها چرخش بدهند ، اما اتفاقات زیادی در اینجا رخ می دهد. اگرچه این عنوان نشان می دهد که عروسک Annabelle محور اصلی فیلم خواهد بود ، این بهانه ای برای احضار ارواح دیگر است (زیرا ، همانطور که فیلم ها اصرار دارند که به ما بگویند ، این فقط مجرای شر است). شما یک عروس شیطان ، فریم (یک مرد شیطانی با سکه روی چشمان خود) ، زره سامورایی نفرین شده ، یک بازی تخته شیطانی ، یک تلویزیون نفرین شده ، یک کشیش ارواح ، یک دیو شاخ دار - حتی یک روح که برای همه وجود دارد ، دارید. اهداف و اهداف ، گرگ. این فیلم کمی بیش از یک ساعت و نیم طول می کشد و مجموعه های زیادی از آن را تجربه می کند تا درجات مختلفی از موفقیت را تجربه کند.

Ms Movie
۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دانلود سریالThe Witcher دوبله فارسی

دانلود سریال The Witcher با زیر نویس فارسی با لینک مستقیم

دانلود سریال ویچر  با کیفیت 1080-hd و720

خلاصه داستان:

ویچر نام سریالی اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط وسط لورن اشمیت هیسریچ برای شبکه نت‌فلیکس Netflix ساخت شد.

نویسنده ی این سریال معمایی آندژی ساپکوفسکی از کشور لهستان می باشد. The Witcher جهانی پر از شرارت جنگ و خونریزی  را ترسیم کرده که انسان های آن ،از حیوانات شرور تر و ظالم تر می باشند.

در این میان شکارچی تنها و شجاع  به نام گرالت آف ریویا فردی باهوش و توانا ،فردی که خواهان جایگاهی مناسب خود؛در این دنیای بی رحم می باشد.

سرنوشت این جوان شکارچی را با جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده جوان با یک راز بسیار خطرآفرین می‌کشاند، این سه فرد باید بدانند که چگونه از این دنیا عبور کنند و ...

دانلود سریالThe Witcher دوبله فارسی دانلود سریالThe Witcher دوبله فارسی زیر نویس چسبیده

 

عوامل دوبلاژ:
دوبله شده در استودیو آلفا مدیا، مدیر دوبلاژ: علیرضا خضری، گویندگان: بسام قیدی، سحر چوبدار، تکتم چوبدار، حسن همایی، آنیتا قالیچی، امیرحسین صفایی، الهه پورجمشید، نادر گهرسودی، میثم کبیری، میترا پوررمضان، بهزاد بابازاده، فرتاش فرهادپور، ابراهیم ربیعی، سحر عیسی زاد، امید آسیایی، بهاره نهاوندی، نگین فاضلی، امیررضا لطفی، مصطفی نیسی، زهرا حیدری ، علیرضا خضری

 

 

 

دانلود سریال ویچر دوبله فارسی بدون سانسور

 

 

 

 

Ms Movie
۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دانلود سریال Westworld دوبله فارسی

دانلود سریال Westworld زیر نویس فارسی با لینک مستقیم

دانلود سریال جهان غرب با کیفیت 1080-HD و720

 

خلاصه داستان سریال westworld:

آیا از داشتن روبات یا به اصطلاح سریال میزبان که با آن هر کاری را که میخواهید انجام دهید و آن ربات هم هیچ چیزی یا و یا حتی تقاص کارهایی که روی انجام داده اید را ندهد؟؟

در سریال جذاب و معمایی westsorld یا همان جهان غرب که توسط لیزا جوی(یکی از تهیه کنندگان سریال مهره سوخته)و جاناتان نولان ساخته شد؛جواب سوال شما را داد!! وست ورلد را ساخت،وست ورلد یا دنیای غرب به پارک شگفت انگیزی اشاره میکند که... اشتباه نکنید این پارک برای تفریح نیست این جای عجیب فقط برای پولدارا و افراد خاص می باشد که ثروتمندان برای اینکه هم در دنیای مجازی لذت ببرند و هم تونسته باشند که پولاشونو جایی خرج کنند که ارزشش را داشته باشه و چه جایی بهتر از وست ورلد؟

در این پارک ربات هایی که به آنها میزبان گفته می شود به شما این امکان را می دهد تا هر آرزو یا رویایی که در واقعیت وجود ندارد را در آن تصور کنید.و در آن زندگی کنید!

در این بین مشکلی نرم افزاری برای میزبان ها به وجود می آید و دچار سردرگمی میشوند و به خود می آیند؛و سوالی به ذهن آنها می آید که...

خالق من کیست؟؟؟؟

دانلود سریال West-world دوبله فارسی زیر نویس چسبیده دانلود سریال West-world دوبله فارسی زیر نویس چسبیده

 

 

 

 

دانلود سریال westworld دوبله بدون سانسور

 

 

Ms Movie
۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

خلاصه داستان سریال Hamgonah :

خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که…

تاریخ پخش سریال هم گناه: این سریال چه زمانی پخش می‌شود؟

مراحل پیش تولید این سریال ماه‌های گذشته به اتمام رسیده بود و نهایتا طی هفته‌های گذشته سازندگان این سریال تاریخ پخش نهایی سریال هم گناه را اعلام کردند.

این مجموعه از تاریخ 5 اسفند ماه 1398 فعالیت خود را از شبکه خانگی نمایش آغاز می‌کند.

هم‌گناه به عنوان جانشین سریال مانکن به شبکه خانگی وارد شده و از این پس روزهای 2 شنبه، به‌جای سریال مانکن می‌توانید این مجموعه را مشاهده نمایید.

دانلود سریال هم گناه

دانلود سریال هم گناه

لیست بازیگران سریال هم گناه

سریال هم گناه با تلفیقی از بازیگران سینما و تلویزیون شروع به فعالیت کرده. در این میان بازیگران و چهره‌های نام آشنایی قابل مشاهده هستند.

در لیست پایین اسامی بازیگران این سریال را مشاهده می‌کنید.

  • پرویز پرستویی
  • هدیه تهرانی
  • محسن کیایی
  • حبیب رضایی
  • مهدی پاکدل
  • هنگامه فاضیانی
  • پدرام شریفی
  • سوگل خلیق
  • احسان کرمی
  • رویا تیموریان
  • مسعود رایگان
  • روشنگ گرامی
  • افسانی ناصری
  • شاهرخ فروتنیان
  • افسانه چهره آزاد

کارگردان فیلم هم گناه چه کسی است؟ خلاصه‌ای از تیم تولید و سازندگان این مجموعه

کارگردانی این فیلم توسط مصطفی کیایی، کارگردان باسابقه و خوش‌نام سینمای ایران انجام شده است. کسی که در کارنامه‌اش ساخت آثاری همچون «عصر یخبندان»، «خط ویژه» و «بارکد» را دارد.

نویسندگان فیلم همگناه نیز محسن کیایی، بازیگر و نویسنده خوش ذوق ایرانی (برادر مصطفی کیایی کارگردان همین مجموعه) و علی کوچکی هستند.

سایر عوامل و دست اندرکاران این مجموعه:

فیلم بردار: حسین جلیلی
تدوین: نیما جعفری جوزانی
مدیر تولید: سجاد رحیمی
موسیقی: آرمان موسی پور
صدابردار: امین میرشکاری
طراح صحنه: مهدی موسوی
طراح گریم: عباس عباسی
طراح لباس: شیوا رشیدیان
برنامه ریز: مریم هژیروند
دستیار کارگردان: امید جزینی
منشی صحنه: سعیده دلیریان
عکاس: میلاد کیایی
مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی

 

دانلود سریال هم گناه با لینک مستقیم

Ms Movie
۱۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دانلود سریال see دوبله فارسی

دانلود سریال SEE با زیر نویس فارسی با لینک مستقیم

دانلود سریال دیدن با کیفیت 1080-HD و720

خلاصه داستان سریال:

بریم سراغ سریالی هم علمی هم تخیلی که سازنده ی آن شخصی به نام  فرانسیس لارنس می باشد . اگر داستان و سیر تکمیلی آن را به خوبی بفهمیم و به درک آن برسیم متوجه می شویم که افتادن این اتفاق برای بشر؛امری ناممکن میتواند نباشد!!

سریال SEE نشان می دهد جهانی که ما پیش می رویم در آینده ای نه چندان دور نسل بشر از قدرت بینایی بی بهره می ماند و دنیا باید تدابیری برای با هم بودن،شکار و زندگی بیاندیشند در این اوضاع دو قلویی به دنیا می آیند که بر خلاف همه میتوانند ببینند.

و اینکه چه بلایی به سر این دوقلو می آید و چه چالش هایی پشت سر می گذارند؛باید این سریال رو مهمان خونه های گرمتون  کنید ....

دانلود سریال (SEE (2019 دوبله فارسی دانلود سریال (SEE (2019 دوبله فارسی

عوامل دوبلاژ:

دوبله شده در آلفا مدیا، مدیر دوبلاژ: علیرضا خضری، مترجم: میثم کبیری، گویندگان: بسام قیدی، سحر چوبدار، محسن زرآبادی، امیرحسین صفائی، سمانه مبلغ حسینی، میترا پوررمضان، محبوبه نریمیسا، بهنوش فرهودی، ارشیا شریعتی، میثم کبیری، سحر عیسی زاد، فرتاش فرهادپور، وحید آفرین، ابراهیم ربیعی، نگین فاضلی، امیررضا لطفی، درسا مومنی خواه، مصطفی نیسی و زهرا حیدری

 

دانلود سریال خارجی زیرنویس فارسی

 

Ms Movie
۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۵۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دانلود سریال Breaking Bad دوبله فارسی

دانلود سریال Breaking Bad با زیر نویس فارسی با لینک مستقیم

دانلود سریال بریکینگ بد با کیفیت 1080-hd و720

خلاصه داستان سریال:

فشار اعصاب،مشکلات زندگی،فلج بودن فرزند،اینها همه زمینه ی فراهم سازی فساد های اجتماعی را بدنبال دارد و تنها کسی میتواند خود را از  اینها نجات دهد که توانایی اش را دارد.با شما بریم سراغ سریالی که این نمونه را در آن تماشا کنیم و نتیجه بگیریم.

داستان استاد شیمی که این مشکلات که گفته شد درگیر شده و متاسفانه خود والتر وایت(استاد شیمی)هم بعد از چندین وقت متوجه این میشود که سرطان ریه دارد و فقط 2 سال زنده میماند از این رو فکر ناباورانه ای به سر این شیمی دان میزند و آن هم چیزی جز خرید و فروش مواد مخدر(مت آمفتامین) نیست و اینکه چه بلایی سر این شیمی دان می آید را باید بشینیم و از این سریال را تماشا کنیم.

دانلود سریال Breaking Bad زیر نویس فارس چسبیده
دانلود سریال Breaking Bad زیر نویس فارس چسبیده

هنگامی که معلم شیمی والتر وایت با سرطان مرحله سوم تشخیص داده می شود و تنها دو سال برای زندگی می دهد ، تصمیم می گیرد که چیزی برای از دست دادن ندارد. او به همراه پسر نوجوان خود که فلج مغزی دارد و همسرش در نیومکزیکو زندگی می کنند.

مصمم است تا اطمینان حاصل کند که خانواده وی آینده ای امن را در اختیار خواهد داشت ، والت را به سمت حرفه مواد مخدر و جرم می گذارد. وی هنگامی که شروع به تولید و فروش مت آمفتامین با یکی از دانشجویان سابق خود می کند ، اثبات می کند که در این دنیای جدید بسیار قابل توجه است.

این سریال تأثیرات تشخیصی کشنده را بر روی یک مرد معمولی و سخت کوش دنبال می کند ، و بررسی می کند که چگونه یک تشخیص کشنده بر اخلاق او تأثیر می گذارد و او را به بازیگر اصلی تجارت مواد مخدر تبدیل می کند.

 

دانلود سریال Breaking Bad با زیر نویس فارسی

Ms Movie
۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر